CON ENS ORGANITZEM

La Fundació esta regida per un Patronat que és qui pren les decisions i esta formada per persones vinculades en el món de la diversitat funcional intel·lectual o en el social.

Actualment formen part d’aquest patronat:

NOM I COGNOMS CÀRREC POBLACIÓ
Josep M Clarà Vila President Berga
Josep M Serarols Ballús Tresorer Berga
Marta Sentias Lladó Secretaria Puig·reig
Lluís Lozano Lora Vocal Gironella
María Cosp Boixader Vocal Berga

A més contem amb  Na Maite López, treballadora Social, donant suport a Na Teresina SANS qui fa les funcions de Referent Tutelar.

Organigrama:

Àrea Social.

Cal destacar que degut al número inicialment previst i que actualment tutelen la Fundació Privada Tutelar Terres de Lleida, 4 persones, les figures presentades a continuació les executa una sola persones, Teresina Sans  con a Referent Tutelar  i conta amb el suport i supervisió de Maite López (Treballadora Social) en dues voluntàriament, retribuint-se-l’hi només els quilometratges, però amb el desenvolupament següent:

• Coordinadora d’ àrea: definir, desenvolupar i controlar l’ exercici de la tutela, basant-se en la missió i valors de l’ entitat.
  • Referent tutelar: Consisteix a que les persones tutelades rebin de manera coordinada i eficient els recolzaments i els serveis que necessiten amb l’objectiu d’assegurar la qualitat de vida de les persones tutelades.
  • Auxiliar tutelar: La seva funció consisteix en mantenir el contacte més directe i regular (1 cop al mes anant als centres) amb les persones tutelades, supervisar el dia a dia, treballa conjuntament amb el Refent Tutelar.

Àrea Jurídica

Aquesta àrea degut al volum de persones es portarà a terme de forma voluntària.

Les funcions principals:

• Assessorament jurídic de les persones tutelades
  • Assessorament jurídic a l’entitat
  • Assessorament jurídic a les famílies.

Àrea Econòmica-administrativa

Aquesta àrea degut al volum de persones es portarà de forma voluntària pel Tresorer de l’entitat (Josep M Serarols Ballús) i la col·laboració, també voluntària de la Consultoria empresarial Serarols&Associats.

Aquesta àrea s’encarrega de la gestió de la pròpia Fundació, la presentació de pressupostos, balanços i informes al Protectorat de la Generalitat de Catalunya, a més pot comptar amb un:

Referent comptable: La seva funció es garantir una gestió eficient del patrimoni de les persones tutelades per una millor gestió de la qualitat de vida. (Aquesta funció pel volum inicial de persones anirà igualment a càrrec del responsable de l’Àrea Econòmica-Administrativa.)