HISTORIA

La Fundació Privada Tutelar del Berguedà no és un nou servei a la Comarca ja que des del any  2002, junts amb les entitats:

• Associació ALBA de Tàrrega (L’Urgell).
  • Associació AMISOL de Solsona ( El Solsonès).
  • Associació APDPB de Berga (El Berguedà).
  • Associació ESTEL de Balaguer (La Noguera).
  • Cooperativa L’OLIVERA de Vallbona de les Monges (L’Urgell).
  • Associació TALMA de Juneda (Les Garrigues).

es va crear la FUNDACIÓ PRIVADA TUTELAR TERRES DE LLEIDA a fi de donar aquest serveis a les comarques del àmbit de cada unes de les Associacions.

Vist el creixement que la fundació va tenint, any a any , i les consultes de molts familiars per la demanda d’una fundació més propera, ens ha portat a crear la Fundació Privada Tutelar del Berguedà, sense deixar la nostra representació en la de Terres de Lleida (per més informació de la Fundació Privada Tutelar Terres de Lleida, podeu visitar la seva pàgina web: http://www.tutelarlleida.org/index.php ), on hi mantenim un patró i pendents del traspàs dels 3 tutelats de la comarca.

La Fundació es va constituir davant el Notari de Berga, Montserrat Moratilla Fernàndez en data 14 de març de 2013 amb el número de protocol 438.